Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Jak nakupovat
Jak nakupovat

Výběr zboží

V levé části si vyberete, jestli máte zájem o Stojan na víno, domácí vinotéku, nebo dárkovou kazetu na víno, atd. Po kliknutí na jednu z kategorií se vám zobrazí seznam nabízeného zboží. Naše výrobky si můžete seřadit podle ceny nebo počtu lahví, které si do stojanu / kazety na víno chcete uložit a vybrat si tak typ, který nejvíce vyhovuje vašim potřebám. Po kliknutí na obrázek, nebo název produktu si zobrazíte informace o zboží, jeho variantách a více fotografií. Pokud se vám zboží zalíbí, zbývá si už jen v nabídce v pravé části stránky hned nad cenou vybrat barevnou variantu (pokud jsou u daného zboží barevné varianty k dispozici) a tlačítkem „Přidat do košíku“ si zboží přidat k vašemu nákupu. Poté můžete pokračovat v nákupu, nebo přejít do košíku a dokončit vaši objednávku.


Způsoby plateb a doprava zboží

Zasíláme dopravní službou DPD, která zboží doručí až k Vám domů. V případě, že vás kurýr nezastihne, zatelefonuje vám a domluví se na jiném místě nebo čase předání.

Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

1) Platba dobírkou, zaslání službou DPD

Zboží zaplatíte v hotovosti pře převzetí od zásilkové služby.

2) Platba převodem, zaslání službou DPD

Zboží zaplatíte převodem na náš účet (4223889001/2010). Ihned po připsání částky na náš účet Vám bude zboží zasláno. Po odeslání objednávky vám přijde e-mail s pokyny k platbě. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky. Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.

3) Platba v hotovosti při osobním převzetí v Dolních Bojanovicích

Tato možnost je možná pouze pokud si zboží vyzvednete přímo u nás ve firmě v Dolních Bojanovicích, Hodonínská 878. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.


Vrácení zboží

1) Na e-mail obchod@vinobal.cz nám ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží pošlete oznámení o odstoupení od kupní smlouvy. Nezapomeňte uvést: číslo objednávky, datum nákupu a číslo bankovního účtu pro vrácení platby (pokud jste platili kartou, vrátíme vám peníze stejným způsobem).

2) Zboží nám do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupující zašle na adresu kterou Vám zašleme v odpovědi na odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.

K zásilce přiložte:

  • kopii dodacího listu a faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující koupi zboží,
  • písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy,
  • číslo účtu, na který vám máme vrátit peníze,
  • kontaktní adresu, telefon a e-mail.

3) Pokud zboží vrací osobně jiná osoba než kupující, je potřeba písemný souhlas kupujícího.


Máte li jakýkoliv dotaz ohledně zboží, nebo jeho dopravy neváhejte nás kontaktovat na telefonním čílsle +420 518 372 265 nebo e-mailu obchod@vinobal.cz, rádi vám pomůžeme.

Novinky z našeho blogu

Ukázka zakázkové výroby
13.04.2022
Ukázka zakázkové výroby
Ukázka zakázkové výroby číst celé
DPD ParcelShop
25.02.2021
DPD ParcelShop
Nově u nás výdejní místo DPD. číst celé
Blýskněte se dárkovým balením s vlastním motivem
30.03.2020
Blýskněte se dárkovým balením s vlastním motivem
Darujte víno jako dárek od srdce. Zabalte to nejlahodnější víno do dárkového balení s vlastním motivem a udělejte radost svým blízkým či kolegům z prá... číst celé
Jak otevřít víno bez vývrtky? Botou.
24.03.2020
Jak otevřít víno bez vývrtky? Botou.
Každý z nás se s tím jistě setkal, potřebujete otevřít lahev vína a nemáte vývrtku. číst celé
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz